2012. március 7., szerda

4. feladat - vagy mégsem..

Helló, mindenki!

Nem köntörfalazok, egyből rátérek a lényegre!
Nem ok nélkül nem írtam még ki a negyedik feladatot és nem raktam ki a beküldött novellákat a második és a harmadik feladatra! Mivel csak ketten azaz KETTEN küldték el nekem a második feladat novelláját és csak egy  azaz EGY ember a harmadik feladatot, nem fogom kitenni a többit, mert úgy gondolom, hogy egy vagy két személynek felesleges tovább versenyeznie.
Sajnálom, aki nem így gondolja és sajnálom, hogy az aki beküldte időre/vagy majdnem időre/ az nem tudja tovább folytatni a versenyt.
Én nem mondom, hogy csak ezzel kellett volna foglalkozni és azt sem tudhatom, hogy valaki miért nem küldte be vagy miért nem szólt előtte, hogy késni fog. Biztos nagyon sok dolgotok van és nem értek rá, ami engem egyáltalán nem zavar, de akkor a helyetekben nem vállalnék el egy ilyen novellaíró versenyt! És itt is érvényes a közmondás: "Akinek nem inge..."

Köszönöm annak, aki beküldte a feladatokat és várta az újabbakat!
Ha valaki nem ért egyet, nyugodtan írhat ide kommentet, szívesen válaszolok rá!

Kissé elkeseredetten puszil mindenkit: Vany

0 megjegyzés: